Oranjevereniging Vroomshoop organiseert eind januari twee toneelavonden met Altied Wille

Oranjevereniging Vroomshoop organiseert op vrijdag 27 en zaterdag 28 januari twee toneelavonden in Het Punt in Vroomshoop. De toneelvereniging Altied Wille uit Sibculo komt dan hun voorstelling ‘Amor richt zijn pijlen zelf’ spelen. Mensen die in het bezit zijn van kaarten van de voorstelling van 20 maart 2020 (‘Een goede buur’) die door corona niet door kon gaan, kunnen met die kaarten naar de voorstelling op zaterdag 28 januari. Kaarten voor vrijdag 27 januari zijn vanaf nu te koop bij bestuursleden Dinie Gerrits en Lute Gombert.

Het toneelstuk ‘Amor richt zijn pijlen zelf’ gaat over een boerenechtpaar dat het beste voor heeft met hun dochter en zoon. Ook wat de keuze van een huwelijkspartner betreft. Maar hun dochter en zoon zijn kinderen van deze tijd en kiezen zelf hun eigen weg en hun eigen levenspartner. Heel eenvoudig, nietwaar? De manier waarop en de franje waarmee in verschillende bijrollen alle verschillen van inzicht worden opgelost, zitten boordevol aanstekelijke humor en speelplezier. Dit toneelstuk is voor de liefhebber van onversneden plattelandshumor.

Door corona kon de toneelavond met Altied Wille op 20 maart 2020 niet doorgaan. Deze kaarten zijn nu geldig voor deze nieuwe toneelavond op zaterdag 28 januari. Verder is sinds deze week de kaartverkoop gestart voor de vrijdagavond. Hiervoor zijn de kaarten van 20 maart 2020 niet geldig. Kaarten voor vrijdag 27 januari zijn te koop bij Dinie Gerrits (Nieuwstraat 16, 0546-645876) en Lute Gombert (Bosweg 3, 0546-646420). Leden betalen 10 euro, niet-leden 12,50 euro. Dit is inclusief een kop koffie/thee.