Kerstmarkt in Vroomshoop uur minder lang vanwege Nederlands elftal

✨ 𝗕𝗘𝗟𝗔𝗡𝗚𝗥𝗜𝗝𝗞𝗘 𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘: De kerstmarkt in Vroomshoop duurt aanstaande vrijdag niet tot 20.00 uur, maar tot 19.00 uur vanwege de kwartfinalewedstrijd van het Nederlands elftal op het WK in Qatar. De kerstmarkt is vanaf 15.00 uur te bezoeken in het centrum.

De wedstrijd van Oranje begint vrijdag om 20.00 uur. Wij willen ook onze deelnemers aan de kerstmarkt de mogelijkheid bieden om deze wedstrijd te kijken, vandaar dat we om 19.00 uur eindigen. Bovendien verwachten we in het laatste uur van 19.00 tot 20.00 uur niet veel bezoekers, omdat iedereen op tijd thuis wil zijn voor de voetbal. Daarom is het besluit genomen om te stoppen om 19.00 uur. 🟠

Er zijn op de kerstmarkt in Vroomshoop meer dan 60 verlichte kramen, waaronder ook de nodige eet- en drinkgelegenheden. Het middelpunt van de kerstmarkt is de levende kerststal vlakbij de 26-meter hoge verlichte kerktoren. De kerstmarkt belooft in echte winterse sferen plaats te vinden, want er is zelfs kans op wat lichte sneeuw!❄🎄