Aanmelden Kerstmarkt

LET OP: Alle kramen zijn verhuurd. Het is alleen mogelijk om met een eigen kraam of iets dergelijks deel te nemen. Het is dus niet meer mogelijk om een verlichte kraam via ons te huren. Alle inschrijvingen die nu nog binnen komen voor een verlichte kraam, komen op de reservelijst te staan. Alleen wanneer een deelnemer uitvalt, kom je hiervoor in aanmerking.

Oranjevereniging Vroomshoop houdt op vrijdag 13 december 2019 haar jaarlijkse kerstmarkt van 16.00 tot 21.00 uur in het centrum van Vroomshoop.

In 2018 werd de Vroomshoopse kerstmarkt bezocht door ruim 6.000 bezoekers, een record aantal!

In 2019 wordt de kerstmarkt opnieuw georganiseerd op een vrijdag. De reden om de kerstmarkt op een vrijdag te houden is eenvoudig: steeds meer kerstmarkten in de regio vinden op een zaterdag plaats. Wij organiseren daarom de kerstmarkt ook in 2019 weer op een vrijdag. Zo loopt u als deelnemer niet het risico dat bezoekers kiezen voor een andere kerstmarkt.

Ook dit jaar wordt de kerstmarkt gehouden in de Koningin Beatrixlaan. Deze dubbele straat zorgt volgens standhouders en bezoekers voor een intiem, sfeervol kersttafereel. Er zijn dit jaar weer een maximaal aantal kramen te huur. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk te reserveren.

▪ Een verlichte kraam van 4 meter bij 1 meter kost € 35,-
▪ Een standplaats voor uw eigen kraam per strekkende meter kost € 5,-
▪ Voor eten en drinken gelden afwijkende tarieven en regels, dit uitsluitend in overleg met de organisatie

Heeft u interesse vul dan dit inschrijfformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op:

Naam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Adres en huisnummer (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Kruis aan (verplicht)
Verlichte kraam nodigEigen kraam

Branche:

Afmeting:
meter

Wanneer kunnen wij contact opnemen?

Opmerkingen

Captcha (verplicht)