Aanmelden Kerstmarkt

Oranjevereniging Vroomshoop houdt op vrijdag 14 december 2018 haar jaarlijkse kerstmarkt van 16.00 tot 21.00 uur in het centrum van Vroomshoop.

In 2017 werd de Vroomshoopse kerstmarkt bezocht door ruim 6.000 bezoekers, een record aantal! Lees hier het artikel van het regionale dagblad Tubantia: https://bit.ly/2NHSgDX

In 2018 wordt de kerstmarkt voor het derde jaar op rij georganiseerd op een vrijdag. De reden om de kerstmarkt op een vrijdag te houden is eenvoudig: steeds meer kerstmarkten in de regio vinden op een zaterdag plaats. Wij organiseren daarom de kerstmarkt ook in 2018 weer op een vrijdag. Zo loopt u als deelnemer niet het risico dat bezoekers kiezen voor een andere kerstmarkt.

Ook dit jaar wordt de kerstmarkt gehouden in de Koningin Beatrixlaan. Deze dubbele straat zorgt volgens standhouders en bezoekers voor een intiem, sfeervol kersttafereel. Er zijn dit jaar weer een maximaal aantal kramen te huur. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk te reserveren.

▪ Een verlichte kraam van 4 meter bij 1 meter kost € 35,-
▪ Een standplaats voor uw eigen kraam per strekkende meter kost € 5,-
▪ Voor eten en drinken gelden afwijkende tarieven en regels, dit uitsluitend in overleg met de organisatie

Heeft u interesse vul dan dit inschrijfformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op:

Naam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Adres en huisnummer (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Kruis aan (verplicht)
Verlichte kraam nodigEigen kraam

Branche:

Afmeting:
meter

Wanneer kunnen wij contact opnemen?

Opmerkingen

Captcha (verplicht)