Update: Toneelavond met ‘Een goede buur’ door jubilerende toneelvereniging Altied Wille ** Verplaatst

Update 16 maart – 16:00 uur: De ledenvergadering van Oranjevereniging Vroomshoop die gepland stond voor woensdag 25 maart gaat niet door. Dit vanwege het coronavirus.

Update 13 maart – 14:00 uur: Oranjevereniging Vroomshoop en Het Punt volgen per direct de nieuwe maatregelen van de overheid op om het verder verspreiden van het coronavirus te voorkomen. Dat betekent dat er geen evenementen met meer dan 100 personen plaats zullen vinden tot en met 31 maart 2020. Dat heeft ook gevolgen voor de toneelavond met Altied Wille op vrijdag 20 maart 2020. Deze wordt verplaatst naar een later moment. We zijn momenteel in overleg met alle betrokkenen om een nieuwe datum te vinden. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. Houd onze website in de gaten voor het laatste nieuws.

Oranjevereniging Vroomshoop organiseert op vrijdag 20 maart om 20.00 uur haar derde toneelavond van dit jaar in Het Punt. Dit keer komt toneelvereniging Altied Wille uit Sibculo optreden, zij vieren dit jaar hun 25-jarig jubileum. Altied Wille speelt de revue ‘Een goede buur’. De laatste honderd kaarten zijn te koop bij Dinie Gerrits en Lute Gombert van Oranjevereniging Vroomshoop.

De revue ‘Een goede buur’ bestaat uit verschillende sketches met tussendoor zingen. Het stuk gaat over nieuwe buren in de straat en dat valt niet goed bij de huidige buren, en er ontstaan allerlei conflicten. Op dit moment zijn meer dan tweehonderd kaarten verkocht voor deze voorstelling. De laatste kaarten zijn te koop bij Lute Gombert (Bosweg 3, 06-22208880) en Dinie Gerrits (Nieuwstraat 16, 0546-645876) van Oranjevereniging Vroomshoop. Leden van Oranjevereniging Vroomshoop betalen 8 euro per kaart, niet-leden 10 euro. Dit is inclusief een kop koffie/thee voor aanvang en een hapje in de pauze.

Op woensdag 25 maart om 20.00 uur organiseert Oranjevereniging Vroomshoop haar jaarlijkse ledenvergadering in Het Punt. Alle leden worden hiervoor van harte uitgenodigd.