Gezocht: nieuwe sponsors!

Iedere feestweek schitteren onze sponsors op het feestterrein. Alle logo’s hangen metersgroot aan de tientallen bouwhekken. Ze zijn niet te missen! En dat niet voor één jaar, maar standaard voor maar liefst 5 jaar. Zonder deze sponsors is het organiseren van een feestweek absoluut niet mogelijk. Wij mogen dan ook onze handen dichtknijpen met onze sponsors! Stuk voor stuk toppers!

Maar we kunnen altijd nieuwe sponsors gebruiken. Er zijn diverse opties: brons, zilver en goud. En je bent al sponsor vanaf €500. Voor 1 jaar? Nee, voor 5 jaar lang! Je betaalt dus eenmalig en je bent 5 jaar lang zichtbaar tijdens de feestweken. Maar bovenal maak je het door jouw steun mogelijk dat we fantastische activiteiten kunnen organiseren voor jong en oud!

Heb je interesse en wil je meer informatie ontvangen? Stuur ons een mailtje naar info@oranjeverenigingvroomshoop.nl en we sturen je met alle plezier onze sponsorinformatie toe!