Oranjevereniging Vroomshoop komt met vervangende toneelvoorstelling

Oranjevereniging Vroomshoop heeft een nieuwe toneelvoorstelling weten te strikken voor vrijdag 15 maart 2024. In eerste instantie zou Toneelvereniging Altied Wille optreden, maar deze voorstelling kan door omstandigheden niet doorgaan. Dat betekent dat er naar een vervangende voorstelling is gezocht en deze is nu gevonden: Toneelvereniging Oleu uit Oudleusen met het blijspel ‘De Kerkestraat is een keurige straat; de bewoners willen en moeten met de tijd mee en dat kost geld’.

Deze toneelvoorstelling gaat over de familie Hofman die verhuisd is, en natuurlijk nemen ze hun oma mee. Bets wil graag een goede indruk maken op de nieuwe buren en probeert Arie ervan te overtuigen dat ze toch echt een auto nodig hebben. Ze zet alle zeilen bij, maar of het haar gaat lukken? Ondertussen houdt oma alles goed in de gaten en er komen logees. Als dat maar goed gaat. Deze voorstelling is geschreven door J. Hemmink-Kamp en de regie is in de handen van Herman Dunnewind.

De kaartverkoop voor deze toneelavond op vrijdag 15 maart om 20.00 uur begint aanstaande woensdag (7 februari). Kaarten zijn te koop bij bestuursleden Lute Gombert (Bosweg 3) en Dinie Gerrits (Nieuwstraat 16) van Oranjevereniging Vroomshoop. Leden van Oranjevereniging Vroomshoop betalen 10 euro per kaart, niet-leden 12,50 euro. Dit is inclusief een kop koffie/thee voor aanvang en een hapje in de pauze. Voor meer informatie: www.oranjeverenigingvroomshoop.nl.