Wolter Kroes komt naar Hollandse Avond in Feestweek Vroomshoop 2023

De eerste artiesten die komen optreden in de Feestweek Vroomshoop 2023 zijn bekend gemaakt: Wolter Kroes, Ronnie Ruysdael, Orlando Uitenwerf en DJ Geert Hofsteede. Deze vier artiesten vormen samen de line-up voor de Hollandse Avond op zaterdag 2 september, de openingsdag van de feestweek die dit jaar gehouden wordt van zaterdag 2 tot en met zaterdag 9 september in het centrum van Vroomshoop. De kaartverkoop voor de Hollandse Avond begint op vrijdag 24 februari om 19.00 uur via www.feestweekvroomshoop.nl.

“Met Wolter Kroes halen we opnieuw een grote artiest naar Vroomshoop. Daar zijn we natuurlijk erg trots op. We willen elk jaar ons best doen om zoveel mogelijk artiesten naar Vroomshoop te halen die nog niet eerder zijn geweest. Zo blijft onze line-up vernieuwend en hopen we onze bezoekers te verrassen met nieuwe namen. Met Wolter Kroes, Ronnie Ruysdael, Orlando Uitenwerf en Geert Hofsteede is de line-up voor de Hollandse Avond rond. Binnenkort maken we nog zeker vijf artiesten bekend voor het tweede feestweekend: vrijdag 8 en zaterdag 9 september”, zeggen Jan Brunink en Jan Veltink namens de Feestweek Vroomshoop.

Viva Hollandia en Dans je de hele nacht met mij

Wolter Kroes is één van Nederlands bekendste feestartiesten met hits als Viva Hollandia, Ik heb de hele nacht liggen dromen en Laat me los. Ook deed Wolter Kroes mee aan het populaire tv-programma ‘Beste Zangers’. Ronnie Ruysdael is de voormalig leadzanger van de Sjonnies. In zijn bekende glimmende outfit en voorzien van bakkebaarden zingt hij met zijn eigen onvervalste stemgeluid de Sjonnies-hits waaronder Dans je de hele nacht met mij, Zwemmen zonder slip en Annemarie. Orlando Uitenwerf is in de laatste jaren bekend geworden met covers van Nederlandse volksartiesten zoals Jannes, Django Wagner en André Hazes. Hij speelde menig voetbalkantine in de regio al plat en nu is het tijd voor de feesttent in Vroomshoop.

De online kaartverkoop voor de Hollandse Avond begint op vrijdag 24 februari om 19.00 uur via www.feestweekvroomshoop.nl. Kaarten zijn vanaf dan te bestellen voor €17,50. De kaartverkoop voor het tweede feestweekend volgt later.

www.williamrutten.nl