Oranjevereniging Vroomshoop organiseert toneelavond met Toneelgroep Fleringen

Oranjevereniging Vroomshoop organiseert op vrijdag 11 november om 20.00 uur een toneelavond in Het Punt. Toneelgroep Fleringen speelt dan een avondvullend Twents blijspel genaamd ‘Witwas Praktijken’. Kaarten zijn vanaf nu te koop bij bestuursleden Dinie Gerrits en Lute Gombert. Ook is er een kaartverkoopavond op donderdag 3 november in Het Punt van 19.00 tot 20.00 uur.

Het Twentse blijspel ‘Witwas Praktijken’ gaat over de hoofdrolspelers Mieny en Gerda die een wasserette runnen in een gezellige winkelstraat. Je kunt er je kleding wassen, er is een stomerij en een loket voor postpakketten. De koffie staat altijd klaar en de dames maken graag een praatje. Ze zijn gelukkig en tevreden totdat een succesvolle vastgoedmakelaar zijn oog op hun pand laat vallen. Daar zijn deze dames zeker niet van gediend. Dan is er ook nog een BOA die komt handhaven op de buitenreclame. Hoe Mieny en Gerda zich hier uit gaan redden is te zien in dit toneelstuk vol met Twentse humor, verwarring, misleiding en een verrassende ontknoping.

Toegangskaarten voor deze toneelavond zijn vanaf nu te koop bij twee bestuursleden van Oranjevereniging Vroomshoop: Dinie Gerrits (Nieuwstraat 16, 0546-645876) en Lute Gombert (Bosweg 3, 0546-646420). Een toegangskaart is inclusief een kop koffie/thee en bedraagt voor leden 8 euro en voor niet-leden 10 euro.