160 jaar Vroomshoop afgetrapt met Zwarte Cross-man Ronnie Degen

Oranjevereniging Vroomshoop heeft het startschot gegeven voor 160 jaar Vroomshoop tijdens een sponsor- en netwerkavond in Het Punt in Vroomshoop. Hoofdgast van deze avond was Ronnie Degen, eigenaar van Feestfabriek Alles Komt Goed en tevens het zakelijke brein achter Nederlands grootste festival met 220.000 bezoekers: Zwarte Cross. In 2019 viert Vroomshoop haar 160-jarig bestaan.

bericht gaat verder onder de foto

Meer dan 80 belangstellenden waren op de aftrap van het jubileumjaar afgekomen in het theater van Het Punt in Vroomshoop. Festivalorganisator Ronnie Degen van onder andere Zwarte Cross nam het publiek mee in een indrukwekkend verhaal over het ontstaan, de vele publiciteitsstunts, het ondernemerschap, de risico’s en het succes van Zwarte Cross. Hierna blikte Oranjevereniging Vroomshoop-voorzitter Lute Gombert vooruit op 2019. Zo werd onder meer de speciale huisstijl voor dit jubileumjaar onthuld. Verder zal 160 jaar Vroomshoop met name in de tweede week van september gevierd worden. Begin 2019 verwacht Oranjevereniging Vroomshoop het totale programma te presenteren.

In het kader van 160 jaar Vroomshoop organiseert Oranjevereniging Vroomshoop op woensdag 21 november a.s. een inloopavond om de animo te peilen voor de straatversiering. De belangstelling nam tijdens de laatste edities in 2009 en 2014 langzaam af, daarom worden buurten en straten (ook zonder buurtvereniging) opgeroepen om hun voorkeur door te geven tijdens de inloopavond. Deze bijeenkomst is van 19.00 tot 20.00 uur in Het Punt. Vooraf aanmelden is niet noodzakelijk. Buurten of straten die niet aanwezig kunnen zijn, kunnen hun voorkeur of deelname per mail doorgeven via info@oranjeverenigingvroomshoop.nl.