BUSINESSAVOND SPONSORS

Een gezellige businessavond voor de sponsors van Oranjevereniging Vroomshoop. Sponsors met een sponsorpakket krijgen een gratis persoonlijke uitnodiging en ‘vrienden van Oranjevereniging Vroomshoop’ kunnen entreekaarten bestellen voor € 35 per persoon (inclusief hapjes en drankjes). Entreekaarten bestellen kan per e-mail via Jos Warringa: jos_warringa@hotmail.com.

Deze avond wordt afgetrapt met de programmapresentatie van de Feestweek Vroomshoop en aansluitend is er een gastspreker met een zeer boeiend verhaal. De spreker is Frank Krake met als onderwerp: De Rampondernemer, overwinnen als alles tegenzit. Dat één man de dupe kan zijn van alle rampen van deze eeuw lijkt onwaarschijnlijk, toch is De Rampondernemer een waargebeurd verhaal. Het gaat over veerkracht, doorzettingsvermogen en vindingrijkheid. Bovendien krijgt u een unieke kijk achter de schermen van een bedrijf in moeilijkheden en de soms eenzame strijd van een ondernemer om overeind te blijven.

Nadien wordt er afgesloten met een informele businessborrel met alle betrokken Vroomshoopse en regionale ondernemers die Oranjevereniging Vroomshoop een warm hart toedragen.

Ontvangst: 19.30 uur
Aanvang: 20.00 uur