Djagno Wagner en John West komen naar Feestweek Vroomshoop 2024

De eerste artiesten voor Feestweek Vroomshoop 2024 zijn bekend. Er zijn optredens van onder meer Djagno Wagner en John West tijdens de Hollandse Avond op zaterdag 7 september. Het feestprogramma staat dit jaar volledig in het teken van 165 jaar Vroomshoop. De kaartverkoop voor de twee muziekavonden (zaterdag 7 en zaterdag 14 september) start vrijdag 3 mei om 19.00 uur via www.feestweekvroomshoop.nl.

‘Het is ons de laatste jaren telkens gelukt om bekende artiesten naar Vroomshoop te halen. Denk aan Mart Hoogkamer, Jannes, Wolter Kroes, Frans Duijts, Charly Lownoise, Stef Ekkel, Immer Hansi, Vieze Jack, Henk Wijngaard en ga zo maar door. Daar gaan we dit jaar vrolijk mee door en we zijn dan ook ontzettend trots dat we nu bekend mogen maken dat onder meer Djagno Wagner en John West naar Vroomshoop komen. Django Wagner is razend populair met zijn monsterhit Kali en John West met het nummer Jouw Glimlach. Dat belooft een fantastische avond te worden’, zeggen Jan Brunink en Jan Veltink namens de organisatie van de feestweek in Vroomshoop.

Andere artiesten die ook naar de Hollandse Avond in de feestweek in Vroomshoop komen, zijn Aukje Fijn, Renate & Bernadette Dogger en DJ Geert. Daarmee is de line-up voor de openingsavond op zaterdag 7 september definitief. Binnenkort worden de artiesten bekendgemaakt voor de tweede en afsluitende zaterdagavond. Het programma voor die avond zal bestaan uit een liveband en een bekende Nederlandse artiest.

Start kaartverkoop: vrijdag om 19.00 uur

De kaartverkoop voor beide muziekavonden begint op vrijdag 3 mei om 19.00 uur via www.feestweekvroomshoop.nl. Tickets zijn voor €17,50 te koop per muziekavond. Alle leeftijden zijn welkom. Het feestprogramma van 165 jaar Vroomshoop bestaat in september verder uit straatversiering, kermis, een koppel darttoernooi en het Beer & Grill Festival op zondag 8 september.