Kaarten toneelavonden nu ook via bestuur Oranjevereniging te bestellen of woensdagavond in Het Punt

Vorige week maakten wij bekend dat we op vrijdag 11 en zaterdag 12 maart weer twee toneelavonden in het theater van Het Punt in Vroomshoop gaan organiseren. De kaartverkoop zou in eerste instantie alleen online te bestellen zijn via de website van Het Punt. Dat is nu nog steeds mogelijk, maar het bestellen van kaarten kan ook via Lute Gombert of Dinie Gerrits van Oranjevereniging Vroomshoop. Lute en Dinie zijn a.s. woensdagavond van 19.00 tot 20.00 uur ook aanwezig in Het Punt om kaarten te verkopen.

Oranjevereniging Vroomshoop organiseert op vrijdag 11 en zaterdag 12 maart twee toneelavonden in het theater van Het Punt in Vroomshoop. Toneelvereniging Fleringen komt dan op de planken met haar voorstelling ‘Hoogtevrees’, vol Twentse humor, hilarische taferelen en een verrassende ontknoping. Kaarten zijn in tegenstelling tot andere jaren uitsluitend te bestellen via Het Punt. Nu het kabinet de meeste maatregelen heeft opgeheven, zijn deze voorstellingen als van ouds te bezoeken. Dus zonder coronatoegangsbewijs, mondkapje en 1,5 meter afstand. Beide toneelavonden beginnen om 20.00 uur. Kaarten zijn hier online te bestellen.

De theatervoorstelling ‘Hoogtevrees’ speelt zich af in coronatijd op de gate van een vliegveld. Het is al laat in de avond als de passagiers voor de laatste vlucht naar Canada zich moeten melden bij gate F14. Het lijkt een rustige avond te worden, alleen ligt er nog een ’slaper’ op de bankjes. De nieuwe beveiliger Piet weet niet zo goed wat hij er mee moet. Gelukkig heeft hij een handboek. Er meldt zich een divers gezelschap bij de gate. Wilma en Cornelus Oude Ubbink gaan op bezoek hun zuster in Canada. Wilma heeft nog nooit gevlogen en zit vol met antistress pillen. Rob en Loes de Brouwer gaan voor het eerst op wintersport en hebben zoveel mogelijk kleren aangetrokken, dat scheelt bagage.

Een geïrriteerde Tessa van Ginkel meldt zich ook bij de gate. Ze is de bondscoach van het Nederlands Olympisch Curling team! Als iedereen is ingecheckt blijkt dat er een verdacht pakket in het vliegtuig ligt. Beveiliger Piet gaat uitvoering op onderzoek uit. De vlucht wordt uitgesteld en iedereen moet noodgedwongen de nacht op de gate doorbrengen. Als Piet vragen begint te stellen neemt de nervositeit van de passagiers toe. Het aantal vertelde leugens ook. Een heerlijke toneelvoorstelling vol met Twentse humor, hilarische taferelen en een verrassende ontknoping!

Kaarten zijn te bestellen voor €11,50 inclusief kop koffie of thee voor aanvang. Naast kaarten kunnen bezoekers ook via de website van Het Punt hun stoel reserveren door middel van de zaalplattegrond. Wanneer de tickets online besteld worden, gelden er geen reserveringskosten. Indien telefonisch of aan de balie van Het Punt besteld wordt, brengt Het Punt administratiekosten in rekening. Dit geldt niet voor de verkoopavond op woensdag 9 maart va 19.00 tot 20.00 uur in Het Punt via de bestuursleden Lute Gombert en Dinie Gerrits. Voor meer informatie en kaartverkoop: www.welkombijhetpunt.nl.

* Let op: De reeds verkochte kaarten voor de toneelavond met Altied Wille van 20 maart 2020 die door corona niet door kon gaan, zijn niet geldig voor deze voorstellingen. Die kaarten gaan naar een toneelvoorstelling op 27 januari 2023 in Het Punt.