Stem jij ook op ons voor de Rabobank ClubSupport

🙌🚐 Het is weer mogelijk om te stemmen voor de ClubSupport-actie van de Rabobank. Ook dit jaar hopen wij weer zoveel mogelijk stemmen te krijgen. Deze stemmen zijn namelijk weer geld waard. En waar zamelen wij geld voor in? Dit volledige bedrag gaat naar Twenterand Tour voor senioren, dat ieder jaar op de donderdag in de Feestweek Vroomshoop wordt gehouden.

Tijdens deze dag gaan meer dan 100 senioren uit alle dorpskernen van Twenterand met elkaar een dagje op reis. Velen hebben elkaar al een hele tijd niet gezien, een aantal heeft normaal gesproken niet de mogelijkheid om op reis te gaan, en ga zo maar door. Daarom heeft deze activiteit in de feestweek ieder jaar een speciaal plekje in ons hart. De blijdschap, het enthousiasme en het geluk dat we zien in de ogen van de senioren is onbetaalbaar en hartverwarmend. 😊

Iedereen die lid is van de Rabobank kan stemmen. Ga naar
https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport, log in en zoek vervolgens op Oranjevereniging Vroomshoop. Wij en de senioren zouden het enorm waarderen dat ÊÊn van jouw stemmen naar ons toe gaat. Alvast bedankt! đŸ’Ē