Kerstmarkt in Vroomshoop al voor 80 procent volgeboekt

De kerstmarkt in Vroomshoop raakt in sneltreinvaart volgeboekt. De inschrijving is pas een maand geopend, maar nu al is bijna 400 meter aan verlichte kramen en attracties geboekt. In totaal verwacht de organisatie uit te komen op een kerstmarkt van meer dan een halve kilometer lang. Op dit moment zijn nog 20 verlichte kramen beschikbaar. Er is ook nog ruimte beschikbaar voor ondernemers die met een eigen kraam op de markt willen staan. Inschrijven kan hier. De kerstmarkt in Vroomshoop is op vrijdag 13 december.

De laatste 20 verlichte kramen zijn hier te reserveren. Een verlichte kraam van 4 meter bij 1 meter kan gehuurd worden voor 35 euro. Naast de verlichte kramen van de organisatie is er ruimte voor deelnemers om een standplaats te huren voor een eigen kraam. De prijs hiervoor is 5 euro per strekkende meter. Voor eet- en drinkkramen gelden afwijkende tarieven en regels. Hiervoor kan men contact opnemen met Oranjevereniging Vroomshoop: info@oranjeverenigingvroomshoop.nl.

De kerstmarkt in Vroomshoop is dit jaar op vrijdag 13 december van 16.00 tot 21.00 uur in de Koningin Beatrixlaan met een doorloop naar de Julianastraat. Naast de ruim opgezette kerstmarkt met zo’n 80 kramen is er ook een levende kerststal, een centraal horecaplein, muziek en een overdekt gedeelte met kraampjes in kerkelijk centrum Irene.