💥 NIEUWS OVER FEESTWEEK VROOMSHOOP 2019 – VIERING 160 JAAR VROOMSHOOP! 💥

📣Mensen, mogen wij heel even jullie aandacht? We hebben namelijk fantastisch nieuws te melden! Vroomshoop bestaat dit jaar 160 jaar. Daarom stellen wij aan jullie voor: Feestweek Vroomshoop 2019 XXL!

🎊Elk jaar in september is het feest, maar speciaal voor het 160-jarig bestaan pakken we dit jaar groots uit. We gaan niet 1 week feestvieren, maar plakken er nog een extra weekend aan vast! Het feestprogramma begint op zaterdag 7 september en gaat door tot en met zaterdag 14 september. Tijd om even adem te halen is er niet bij. Het worden fantastische dagen! Nu maken we het programma voor het eerste feestweekend bekend!🗓🗓🗓

Zaterdag 7 september: Een grandioze Hollandse Avond met bekende Nederlandstalige artiesten! Binnenkort maken we de eerste namen bekend, op wie hoop jij?!🇳🇱

Zondag 8 september: Zondagmiddagborrel in de feesttent. Het relaxte festijn met foodtrucks, speciaalbier en wijn. Da’s pas fijn! Iedereen is welkom om te proosten op 160-jaar Vroomshoop!🍻

Na deze zondagmiddagborrel gaat Feestweek Vroomshoop 2019 vrolijk verder met vanaf maandag 9 september #straatversiering in meer dan 50 straten! En we hebben binnenkort nieuws over de #kermis. Houd ons dus goed in de gaten!😃