Veel belangstelling voor straatversiering in 2019

Wat een belangstelling uit het dorp voor de straatversiering in 2019 in Vroomshoop! Meer dan 70 buurtbewoners kwamen gisteren (woensdag 21 nov.) op de informatieavond af in Het Punt. Deze avond werd georganiseerd om te peilen of er voldoende animo is om de straten te versieren tijdens het 160-jarig bestaan van Vroomshoop in 2019. Het antwoord op die vraag na gisteren lijkt: JA!

Meerdere straten schreven zich tijdens en na afloop van deze avond direct in. Ook hebben wij het online inschrijfformulier geopend, deze is hier te vinden. Op dit moment is het nog niet definitief dat de straatversiering doorgaat, maar de eerste signalen zijn zeer positief. Wij vragen nu alle buurten en straten zich op te geven en bij voldoende inschrijvingen gaat het door. Dit besluit maken wij op vrijdag 14 december bekend (na afloop van de kerstmarkt). Alle straten en buurten die zich opgegeven hebben of aangegeven hebben interesse te hebben in de straatversiering, zullen wij persoonlijk een e-mail sturen.

Mocht uw straat of buurt twijfelen over deelname, maar wilt u wel uw interesse kenbaar maken? Dan kunt u – evenals voor meer informatie – contact met ons opnemen via info@oranjeverenigingvroomshoop.nl.