Tony Star en Ruud Feltkamp komen naar Feestweek Vroomshoop 2018

Alle artiesten voor Feestweek Vroomshoop 2018 zijn bekend. Ruud Feltkamp en Tony Star vormen de hoofdacts. Beide dj’s treden op vrijdag 7 september op in de feesttent in Vroomshoop, net als DJ JWD (Jan-Willem Drees) uit Vroomshoop. De liveband Kroepin uit Holten sluit op zaterdag 8 september de jaarlijkse feestweek af.

Tony Star maakte enkele jaren geleden zijn tv-debuut en sindsdien heeft zijn dj-carrière een enorme boost gekregen. Hij zal op vrijdag 7 september de afsluiter van de avond zijn. Daarvoor komt Ruud Feltkamp in actie. Hij is al jarenlang te zien op televisie. Ruud Feltkamp speelde als kleine jongen in één van Nederlands meest bekende familiefilms en is nu wekelijks te zien in de populairste soapserie van Nederland. Daarnaast heeft hij inmiddels ruime ervaring als dj.

Traditiegetrouw trapt DJ JWD (Jan-Willem Drees) uit Vroomshoop de vrijdagavond af in de feesttent. Op zaterdag 8 september sluit de liveband Kroepin de feestweek af met tussendoor een vuurwerkshow om 22.00 uur. Beide muziekavonden beginnen om 21.00 uur. De tent is geopend vanaf 20.30 uur. De entree is 10 euro per avond inclusief twee consumptiemunten.

Verharde locatie feesttent
Net als alle andere activiteiten in de feestweek van Vroomshoop, vinden ook de muziekavonden dit jaar voor het eerst plaats op het nieuwe evenemententerrein. Voorheen stond de feesttent op het grasveld achter kerkelijk centrum Irene, maar inmiddels is dit terrein opnieuw ingericht en volledig verhard. De locatie van de feesttent is ongewijzigd. Deze wordt opnieuw geplaatst tussen het Oranjeplein en de Burgemeester Koetjestraat.

Investeren in veiligheid
De organisatie van Feestweek Vroomshoop investeert op het nieuwe terrein nog meer in de veiligheid van bezoekers. Er komen op het terrein meerdere nieuwe spandoeken waarop de nooduitgangen staan afgebeeld en er zijn doeken ten behoeve van de hulpdiensten bij calamiteiten.